Możemy je wykonywać prawie gdzie tylko chcemy.

Sporo dziewczyn posiada problemy z mięśniami dna miednicy, które zwane inaczej są mięśniami Kegla. Po urodzeniu dziecka lub wraz z upływem czasu stają się one słabsze. Większość kobiet niestety pracuje w pozycji siedzącej, co też wpływa źle na stan mięśni. A na dodatek brak ruchu, siedzący tryb życia pogarsza jeszcze sprawę. Na całe szczęście możemy temu jakoś zaradzić. Są specjalne ćwiczenia mięśni dna miednicy. Można je robić prawie że gdzie tylko chcemy oraz o dowolnej porze dnia. Najprościej jest zacząć w toalecie podczas oddawania moczu. Możemy naprzemiennie oddawać mocz a także hamować jego strumień poprzez zaciskanie mięśni. Leżąc w łóżku, siedząc czy też stojąc również możemy ćwiczyć wyżej wymienione mięśnie. Powinno się zaciskać je oraz naprzemiennie rozluźniać w kilku powtórzeniach, najlepiej parę razy w ciągu dnia. Przy tych ćwiczeniach trzeba mieć na uwadze, by dodatkowo nie napinać mięśni brzucha oraz mięśni pośladkowych. Wraz z wiekiem lub po porodzie dziewczyny doświadczają też takie coś jak wysiłkowe nietrzymanie moczu oraz wypadanie pochwy. Na te dolegliwości pomagają ćwiczenia mięśni Kegla oraz ogólnie bardziej aktywny tryb życia. Zawsze w razie wątpliwości można przejść się do specjalisty najlepiej ginekologa po poradę. Tego typu ćwiczenia zniwelują problemy zdrowotne oraz poprawią jakość życia seksualnego.